נושא: שרשרת שימנתי השבוע תאריך: 4/20/2010 12:19:00 AM
מחבר/ת: vesko latchev
קודם כל תודה על התגובה.. בקשר לקילומטרים אין לי מושג אם זה עבר את ה1000 יש לי את האופנים שנה וחצי יש מצב אולי.. לפי הבנתי זה כנראה או השרשרת או הציר המרכזי(למרות שזה לא נראה הכי הגיוני כרגע אבל הכל יכול להיות) תודה על העזרה בכל זאת..
|