הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/21/2010 11:43:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  נתי נתנאל עם תוכן  ספי
נושא: ספי תאריך: 4/21/2010 11:43:00 AM
מחבר/ת: נתי נתנאל

גלגל המגיע עם האופניים בזמן מכירתן צריך להיות כלול באחריות.
אם תוקף האחריות עדיין לא פג החנות בה רכשתה את האופניים צריכים לתת לך אחריות מלאה על הגלגל כל עוד הפגם הוא לא כתוצאה משימוש לא סביר בגלגל..
גם אם אין חלקים ושירות בארץ לאותו סוג גלגל אך הגלגל באחריות והשימוש בו היה סביר היבואן של אותה חברת אופניים אמור לתת את האחריות ולשלוח את הגלגל לתיקון או במקרה שלך להזמין לך גלגל חדש דרך חברת האופניים.

איני יודע מה עבר על הגלגל אך לפי התמונה הסדק אינו נראה משימוש סביר, (סדק משימוש סביר יהיה באיזור החיבור או בנקודות חולשה שזה המעטפת החיצונית שאליה מחוברים השפיצים).
כמו כן דפנות הגלגל מראות כי הגלגל "עבד", יש הרבה סימני מכות (אומנם אין עיקומים) באיזור הסדק.



חזרה לפורום