הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/21/2010 2:37:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שחר טמיר עם תוכן  יש כאן מישהו שמנווט עם אייפון
נושא: יש כאן מישהו שמנווט עם אייפון  תאריך: 4/21/2010 2:37:00 PM
מחבר/ת: שחר טמיר

אני מאוד הייתי רוצה לנווט עם האייפון שלי, האם מישהו עושה את זה כאן
ואם כן איך אתם עובדים עם קבציי gps


חזרה לפורום