טקסט הודעת פורום
4/21/2010 2:37:00 PM
שחר טמיר
יש כאן מישהו שמנווט עם אייפון
נושא:
יש כאן מישהו שמנווט עם אייפון
תאריך:
4/21/2010 2:37:00 PM
מחבר/ת:
שחר טמיר
אני מאוד הייתי רוצה לנווט עם האייפון שלי, האם מישהו עושה את זה כאן
ואם כן איך אתם עובדים עם קבציי gps
חזרה לפורום