טקסט הודעת פורום
4/21/2010 7:49:00 PM
צוריאל קינג
תודה
נושא:
תודה
תאריך:
4/21/2010 7:49:00 PM
מחבר/ת:
צוריאל קינג
תודה על הלינק אבל בדקתי שם,והם החזירו לי תשובה שאין להם את זה במלאי.
תודה בכל אופן,
וואלה עדיף פשוט לטוס לחו"ל ולקנות את כל הציוד שם .....
חזרה לפורום