הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/21/2010 7:49:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  צוריאל קינג עם תוכן  תודה
נושא: תודה תאריך: 4/21/2010 7:49:00 PM
מחבר/ת: צוריאל קינג

תודה על הלינק אבל בדקתי שם,והם החזירו לי תשובה שאין להם את זה במלאי.
תודה בכל אופן,
וואלה עדיף פשוט לטוס לחו"ל ולקנות את כל הציוד שם .....


חזרה לפורום