נושא: אנחנו נעזרים בו.... תאריך: 4/22/2010 8:47:00 AM
מחבר/ת: דני פריגל
בטיולים גדולים אנחנו נעזרים בו כדי למצוא את המיקום יחסית למסלול (אין לו מנשא על הכידון), הדבר מסורבל אבל בעיקר נועד לצורך אי-הליכה לאיבוד :) :) :)
את הקבצים אנחנו מורידים כ GPX או כ KML מהאתרים השונים וטוענים לאייפון. האייפון לא שלי אלא של חבר אם תרצה עוד מידע אבדוק מולו!
דני פרי-גל BCR http://sites.google.com/site/thebcr2009
|