הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/22/2010 8:47:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דני פריגל עם תוכן  אנחנו נעזרים בו....
נושא: אנחנו נעזרים בו.... תאריך: 4/22/2010 8:47:00 AM
מחבר/ת: דני פריגל

בטיולים גדולים אנחנו נעזרים בו כדי למצוא את המיקום יחסית למסלול (אין לו מנשא על הכידון), הדבר מסורבל אבל בעיקר נועד לצורך אי-הליכה לאיבוד :) :) :)

את הקבצים אנחנו מורידים כ GPX או כ KML מהאתרים השונים וטוענים לאייפון.
האייפון לא שלי אלא של חבר אם תרצה עוד מידע אבדוק מולו!

דני פרי-גל
BCR
http://sites.google.com/site/thebcr2009


חזרה לפורום