הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/24/2010 11:50:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ערן ל עם תוכן  אני מאוהב....
נושא: אני מאוהב.... תאריך: 4/24/2010 11:50:00 AM
מחבר/ת: ערן ל

בדיוק סיימתי 30K על הHARO החדשות שלי....

כיף כיף כיף.....ועד פעם כיף.
קלות משקל מהירות מאוד מטפסות יפה.

יש קצת בעיית אחיזה בגלגל הקידמי אני מניח שזו תוצאה של הבולם הבסיסיrockshox judy c.הבולם האחורי rockshox bar דווקא הפתיעה לטובה.

ולמרות זאת השידרוג הקרוב יהיה דווקא לבולמי דיסק הידראולים. אומנם הבולמים המכאניים עושים את העבודה אבל דורשים כוח וזה עלול לבוא על חשבון האחיזה.

:rating:


חזרה לפורום