הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/24/2010 2:57:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ערן ל עם תוכן  הבהרה ותשובה
נושא: הבהרה ותשובה תאריך: 4/24/2010 2:57:00 PM
מחבר/ת: ערן ל

הכוונה לא לאחיזת קרקע אלא לאחיזה בכידון.... ;)

לגבי הצמיגים מאחורה קנדה בלו גרוב ומקדימה Z-MAX.


חזרה לפורום