טקסט הודעת פורום
4/24/2010 2:57:00 PM
ערן ל
הבהרה ותשובה
נושא:
הבהרה ותשובה
תאריך:
4/24/2010 2:57:00 PM
מחבר/ת:
ערן ל
הכוונה לא לאחיזת קרקע אלא לאחיזה בכידון.... ;)
לגבי הצמיגים מאחורה קנדה בלו גרוב ומקדימה Z-MAX.
חזרה לפורום