נושא: אני מניח שאת מדברת על מונגוס אוטרו תאריך: 4/24/2010 3:03:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
אני לא התעלפתי מהם בהרכב האביזרים שלהם. המתלה האחורי המשתנה יכול להיות יתרון - אבל הוא מייצר בובינג מורגש מאוד, והתוצאה היא שרוכבים במצב הקצר ביותר רוב הזמן, כדי לנסות לצמצם. בולם האויר מאחור איננו מדהים, וזהו אולי השדרוג הראשון שהייתי שוקל - לבולם בעל מנגנון נוגד נידנוד כלשהו (ושיהיה יעיל...). הבולם הקדמי סביר כחדש - אבל כמשומש לא ברור מה עבר עליו, והאם ואיך טופל, והוא סוג של חתול בשק. אני בכלל לא מדבר על מצב שאחד הרכיבים החשובים איננו תקין - גלגלים, בולמים או מיסבים יכולים לעלות לא מעט.
בקיצור, סביר להניח שתזדקקי להשקעה נוספת בהמשך. המחיר כלשעצמו סביר, אבל זה מאוד תלוי במצב האיבזור.
בהצלחה
|