טקסט הודעת פורום
| 4/24/2010 4:40:00 PM |
|
נושא: giant trance 2 תאריך: 4/24/2010 4:40:00 PM
מחבר/ת: צבי שנייד
אני מחפש אופניים CX עם אפשרות לסינגלים , הוצע לי לרכוש giant trance 2 מודל 2008 חדשות(לא trance X) עם מפרט מקורי, מישהו מכיר? יכול לגיב? כמה שווה?
|
חזרה לפורום |
|
|