טקסט הודעת פורום
4/24/2010 6:05:00 PM
גיא בראל
אני עם ה...
נושא:
אני עם ה...
תאריך:
4/24/2010 6:05:00 PM
מחבר/ת:
גיא בראל
NOMAD למעלה מ-4 שנים ומשתמש בו עד היום,ממליץ בחום.
השאלה היא האם את צריכה תיק עם נפח כזה גדול.
חזרה לפורום