הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/24/2010 6:05:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גיא בראל עם תוכן  אני עם ה...
נושא: אני עם ה... תאריך: 4/24/2010 6:05:00 PM
מחבר/ת: גיא בראל

NOMAD למעלה מ-4 שנים ומשתמש בו עד היום,ממליץ בחום.
השאלה היא האם את צריכה תיק עם נפח כזה גדול.


חזרה לפורום