הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/24/2010 6:12:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  נופר בלושטיין עם תוכן  מאמינה שכן
נושא: מאמינה שכן תאריך: 4/24/2010 6:12:00 PM
מחבר/ת: נופר בלושטיין

לטיולים קצרים אני נמנעת מלקחת תיק, אבל בקרוב נתחיל לעשות טיולי שטח ארוכים (לפחות חצי יום) ונראה לי ש 18 ליטר זה סביר , התיקים שסביב 12 ליטר נראים לי קטנים מידי.
אני השבוע אלך בכל מקרה לחנות לראות את התיק ולהתרשם, ואז אני אחליט באופן סופי.
תודה!


חזרה לפורום