טקסט הודעת פורום
| 4/24/2010 6:19:00 PM |
|
נושא: אם בטיולים ארוכים עסקיננו.... תאריך: 4/24/2010 6:19:00 PM
מחבר/ת: גיא בראל
אז כן,הם תיק מעולה עם חלוקה טובה והרבה מקום לסנדוויצ´ים ושאר טופינים :laugh: הרי מה שווה רכיבה בלי האפשרות להתפנק קצת על הדרך :eek:
|
חזרה לפורום |
|
|