הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/24/2010 6:19:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גיא בראל עם תוכן  אם בטיולים ארוכים עסקיננו....
נושא: אם בטיולים ארוכים עסקיננו.... תאריך: 4/24/2010 6:19:00 PM
מחבר/ת: גיא בראל

אז כן,הם תיק מעולה עם חלוקה טובה והרבה מקום לסנדוויצ´ים ושאר טופינים :laugh:
הרי מה שווה רכיבה בלי האפשרות להתפנק קצת על הדרך :eek:



חזרה לפורום