הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/24/2010 6:26:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  נופר בלושטיין עם תוכן  המשך
נושא: המשך תאריך: 4/24/2010 6:26:00 PM
מחבר/ת: נופר בלושטיין

אתה חושב שיש הבדל משמעותי בין הדגם של 2009 ל 2010? (את ה 2009 אפשר למצוא ב 70$ , את ה2010 ב 100$)


חזרה לפורום