טקסט הודעת פורום
4/24/2010 6:26:00 PM
נופר בלושטיין
המשך
נושא:
המשך
תאריך:
4/24/2010 6:26:00 PM
מחבר/ת:
נופר בלושטיין
אתה חושב שיש הבדל משמעותי בין הדגם של 2009 ל 2010? (את ה 2009 אפשר למצוא ב 70$ , את ה2010 ב 100$)
חזרה לפורום