הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/24/2010 6:45:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  צבי שנייד עם תוכן  תודה ,
נושא: תודה , תאריך: 4/24/2010 6:45:00 PM
מחבר/ת: צבי שנייד

האופניים חדשות מהאריזה, לא נרכבו אף לא מטר אחד. העניין שראיתי המון ביקורות על ה - trance x2 אבל לא על trance 2 . לא ברור לי בדיוק מה ההבדל והאם הביקורות רלוונטיות גם לדגם המדובר.


חזרה לפורום