טקסט הודעת פורום
| 4/24/2010 6:45:00 PM |
|
נושא: תודה , תאריך: 4/24/2010 6:45:00 PM
מחבר/ת: צבי שנייד
האופניים חדשות מהאריזה, לא נרכבו אף לא מטר אחד. העניין שראיתי המון ביקורות על ה - trance x2 אבל לא על trance 2 . לא ברור לי בדיוק מה ההבדל והאם הביקורות רלוונטיות גם לדגם המדובר.
|
חזרה לפורום |
|
|