הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/24/2010 10:09:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גיא בראל עם תוכן  אני לא מכיר את הדגמים...
נושא: אני לא מכיר את הדגמים... תאריך: 4/24/2010 10:09:00 PM
מחבר/ת: גיא בראל

החדשים אבל מה כבר אפשר "לשכלל" או לשדרג תיק רכיבה?
אני עם דגם שנחשב "ישן" ולא רואה את עצמי מחליפו בעתיד הקרוב.
לדעתי לכי על הזול מבניהם,קחי בחשבון שבהזמנה מחו"ל מוצר מעל 50$ מחוייב במע"מ
אלה אם את מביאה אותו בעצמך.
מהיכן את קונה אותו?


חזרה לפורום