טקסט הודעת פורום
| 4/24/2010 10:10:00 PM |
|
נושא: מינימאלי תאריך: 4/24/2010 10:10:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
פירוט הציוד שלך לא מגיע לליטר אחד. אם אתה לא בונה עליו גם לרכיבות יותר ארוכות, או עם יותר ציוד - עם 3 ליטר מים אתה יכול בשקט להסתפק בתרמיל של 5 ליטר - יספיק גם לסנדביץ´...
|
חזרה לפורום |
|
|