נושא: הי תאריך: 4/24/2010 10:13:00 PM
מחבר/ת: נופר בלושטיין
יש אותו ב amazon (הפחות יפים עולים 67 דולר, או ב ebags שם יש את היפים (נראה לי גם הדגם של 2010 כי אלו אותם צבעים שבאתר של היצרן) ב 80 דולר. בכל מקרה, אני עושה משלוח מקומי ויש לי מי שיביא את מארה"ב. זה ממש חסכון משמעותי.
|