הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/24/2010 10:13:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  נופר בלושטיין עם תוכן  הי
נושא: הי תאריך: 4/24/2010 10:13:00 PM
מחבר/ת: נופר בלושטיין

יש אותו ב amazon (הפחות יפים עולים 67 דולר, או ב ebags שם יש את היפים (נראה לי גם הדגם של 2010 כי אלו אותם צבעים שבאתר של היצרן) ב 80 דולר.
בכל מקרה, אני עושה משלוח מקומי ויש לי מי שיביא את מארה"ב.
זה ממש חסכון משמעותי.


חזרה לפורום