הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/24/2010 10:20:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גיא בראל עם תוכן  80$ הם באזור ה-320 ש"ח...
נושא: 80$ הם באזור ה-320 ש"ח... תאריך: 4/24/2010 10:20:00 PM
מחבר/ת: גיא בראל

בארץ הוא עולה באזור ה-400 אם אני לא טועה,ההפרש לא כזה משמעותי
מה שגם במיקרה של אחריות תהיה לך בעיה (לי הייתה בעיה בשקית השתייה הראשונה
שהוחלפה במקום).
לדעתי שווה לך לבדוק כמה הוא עולה בארץ לפני שאת קונה בחו"ל.
אני קונה 90% מהחלקים בחו"ל אך מוודא שההפרש באמת משמעותי וכדאי.
AMAZON לא תמיד זול!אם בכלל, בדקי ב-EBAY.


חזרה לפורום