הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/24/2010 10:31:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  נופר בלושטיין עם תוכן  בדקתי
נושא: בדקתי תאריך: 4/24/2010 10:31:00 PM
מחבר/ת: נופר בלושטיין

ebay יותר יקר, כבר בדקתי :)
הכי וֹזול שמצאתי את התיק בארץ זה ב 420 בחנות באילת, אני מגיעה לניו-יורק יותר משאני מגיעה לאילת :)
ברוזן-מינצ הם מוכרים אותו ב 550.

אני בטח גם אקנה את התיק ב 67$ ואז זה 250 ש"ח, זה עדין משמעותי

אפשר גם בטח להזמין רק את השקית אם תהיה בעיה, לא? כמה יקר זה כבר יהיה?


חזרה לפורום