נושא: בדקתי תאריך: 4/24/2010 10:31:00 PM
מחבר/ת: נופר בלושטיין
ebay יותר יקר, כבר בדקתי :) הכי וֹזול שמצאתי את התיק בארץ זה ב 420 בחנות באילת, אני מגיעה לניו-יורק יותר משאני מגיעה לאילת :) ברוזן-מינצ הם מוכרים אותו ב 550.
אני בטח גם אקנה את התיק ב 67$ ואז זה 250 ש"ח, זה עדין משמעותי
אפשר גם בטח להזמין רק את השקית אם תהיה בעיה, לא? כמה יקר זה כבר יהיה?
|