הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/24/2010 10:51:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גיא בראל עם תוכן  אם כך...
נושא: אם כך... תאריך: 4/24/2010 10:51:00 PM
מחבר/ת: גיא בראל

שווה.
שקית אני החלפתי לפני כשנה לשקית של שורש שלדעתי טובה יותר גם ככה ;)


חזרה לפורום