טקסט הודעת פורום
4/24/2010 10:51:00 PM
גיא בראל
אם כך...
נושא:
אם כך...
תאריך:
4/24/2010 10:51:00 PM
מחבר/ת:
גיא בראל
שווה.
שקית אני החלפתי לפני כשנה לשקית של שורש שלדעתי טובה יותר גם ככה ;)
חזרה לפורום