טקסט הודעת פורום
| 4/25/2010 7:54:00 AM |
|
נושא: אם הם באמת חדשים... תאריך: 4/25/2010 7:54:00 AM
מחבר/ת: גיא בראל
אז להערכתי באזור ה-6000 אולי טיפה יותר. קח בחשבון את נושא האחריות שבמידה והאופניים לא נרכשים מהיבואן או מפיץ מורשה אז אין לך אחריות ! בהצלחה :)
|
חזרה לפורום |
|
|