טקסט הודעת פורום
| 4/25/2010 8:09:00 AM |
|
נושא: אז אכלתי אותה תאריך: 4/25/2010 8:09:00 AM
מחבר/ת: צבי שנייד
קניתי ממש עכשיו ממשווק מורשה (בחנות אופניים מהקופסא עם אחריות) ב 6800 ,המוכר שיכנע אותי שמדובר במציאה. וחשבתי שעשיתי עסקה מעולה - כי בטעות השוותי ל trance x2 והם נמכרים במחירים שמעל ל 11000 - כנראה שלא :mad: :(
|
חזרה לפורום |
|
|