הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/25/2010 8:33:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  צחי בר סלע עם תוכן  לפי דעתי יותר
נושא: לפי דעתי יותר תאריך: 4/25/2010 8:33:00 AM
מחבר/ת: צחי בר סלע

עד כמה שאני זוכר, חבר שלי קנה טראנס 3 ב-6,500 (והמחירון היה כמעט 8000). הטראנס 2 אמורים להיות יקרים יותר (אך זולים עקב שנת הדגם) לשלם עליהם 6,800 בפירוש אינו יקר אך גם לא מציאת השנה.


חזרה לפורום