טקסט הודעת פורום
| 4/25/2010 12:27:00 PM |
|
נושא: ידידי היקר... תאריך: 4/25/2010 12:27:00 PM
מחבר/ת: גיא בראל
עשית אחלה עיסקה שבעולם. אני התכוונתי באזור ה-6000 אם אתה קונה אותם ללא אחריות! מחיר כזה עם אחריות יבואן יש רק בסרטים ;) באמת אחלה מחיר ואחלה אופניים,אתה תהנה מהם.
|
חזרה לפורום |
|
|