הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/25/2010 12:27:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גיא בראל עם תוכן  ידידי היקר...
נושא: ידידי היקר... תאריך: 4/25/2010 12:27:00 PM
מחבר/ת: גיא בראל

עשית אחלה עיסקה שבעולם.
אני התכוונתי באזור ה-6000 אם אתה קונה אותם ללא אחריות!
מחיר כזה עם אחריות יבואן יש רק בסרטים ;)
באמת אחלה מחיר ואחלה אופניים,אתה תהנה מהם.


חזרה לפורום