טקסט הודעת פורום
| 4/25/2010 12:39:00 PM |
|
נושא: תודה הרגעת אותי תאריך: 4/25/2010 12:39:00 PM
מחבר/ת: צבי שנייד
אני מכיר את המוכר והחנות, והוא אמר לי שזו מציאה שחבל על הזמן , אז היה מבאס לחשוב שעבדו עליי (כי ההשוואות שעשיתי היו לדגם שונה). בקיצור אני שמח לשמוע שלא. שוב תודה לכם המגיבים.
|
חזרה לפורום |
|
|