נושא: מעבר לשיכוך מלא - מחפש המלצה על אופניים תאריך: 4/25/2010 2:38:00 PM
מחבר/ת: A L
אני רוכב מזה כשנה על אופני GT Avalanche 3.0 והגיע הזמן לעבור למשהו קצת יותר רציני. קצת פרטים: אני 87\190 סגנון רכיבה AM.
אני מחפש אופני ש"מ שמטפסות בקלות ונותנות תחושת בטחון בירידות ובסיבובים.
תקציב: K8 (יכול להיות שאביא את החלקים מארצות הברית)
על מה הייתם ממליצים לי?
(חשבתי ללכת על אחת הוריאציות של האנדורו, זו תהייה קפיצה גבוהה מידי?)
תודה
|