הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/26/2010 12:19:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ido ido עם תוכן  טעות שלי
נושא: טעות שלי תאריך: 4/26/2010 12:19:00 AM
מחבר/ת: ido ido

במעביר שלי
acera
על השיפטר של המעביר האחורי אין בורג
הלכתי למכונאי והוא אמר שרק הכבל נקרע



חזרה לפורום