טקסט הודעת פורום
4/26/2010 12:19:00 AM
ido ido
טעות שלי
נושא:
טעות שלי
תאריך:
4/26/2010 12:19:00 AM
מחבר/ת:
ido ido
במעביר שלי
acera
על השיפטר של המעביר האחורי אין בורג
הלכתי למכונאי והוא אמר שרק הכבל נקרע
חזרה לפורום