הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/26/2010 7:20:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  ההעדפה שלי לאופני AM ש"מ
נושא: ההעדפה שלי לאופני AM ש"מ תאריך: 4/26/2010 7:20:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

WTB מוטורפטור.

הם קצת יותר יעילים בקרקע רכה, אבל מתפקדים היטב גם על שבילים מהודקים ועל סלעים. אלה צמיגים שמוגדרים XC, כלומר לכאורה לא מתאימים לרכיבה אגרסיבית - אבל יש לי נסיון טוב מאוד איתם - צריך רק לשמור על לחץ אויר לא נמוך מדי.
אני מניח שמידה "2.24 תתאים למה שהגדרת.

אם אתה רוכב כבד יחסית, או רוכב אגרסיבי - יש להם צמיג שנקרא ווירוולף - אני מעדיף אותו כאחורי, אבל הוא מיועד להיות גם קדמי. הוא מגיע גם במידות יותר גדולות.

אני מסכים איתך שכנראה אתה לא זקוק ליותר מ"2.3 - אלא אם כן אתה מרבה לרכב בקרקע רכה מאוד או דרדרת, או שאתה רוכב כבד מאוד ואגרסיבי.


חזרה לפורום