נושא: אני שמתי לפני כ 5 חודשים.... תאריך: 4/26/2010 7:23:00 AM
מחבר/ת: דני פריגל
קדמי - WTB MOTORAPTOR 2.25 http://shop.harim.co.il/product_info.php?cPath=61_73_143&products_id=765
אחורי - MAXXIS HIGH ROLLER 2.1
http://shop.harim.co.il/product_info.php?cPath=61_73_142&products_id=1085
נותנים לי כל מה שאני צריך, ואני בעיקר רוכב סינגלים כאלו ואחרים. אומנם הפכתי אותם לטיובלס עם ערכה אבל בכל זאת.....
בהצלחה
דני פרי-גל
BCR
http://sites.google.com/site/thebcr2009/
|