הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/26/2010 7:23:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דני פריגל עם תוכן  אני שמתי לפני כ 5 חודשים....
נושא: אני שמתי לפני כ 5 חודשים.... תאריך: 4/26/2010 7:23:00 AM
מחבר/ת: דני פריגל

קדמי - WTB MOTORAPTOR 2.25

http://shop.harim.co.il/product_info.php?cPath=61_73_143&products_id=765

אחורי - MAXXIS HIGH ROLLER 2.1

http://shop.harim.co.il/product_info.php?cPath=61_73_142&products_id=1085

נותנים לי כל מה שאני צריך, ואני בעיקר רוכב סינגלים כאלו ואחרים.
אומנם הפכתי אותם לטיובלס עם ערכה אבל בכל זאת.....

בהצלחה

דני פרי-גל

BCR

http://sites.google.com/site/thebcr2009/


חזרה לפורום