נושא: אני ממשיך להקשות (קושיות) תאריך: 4/26/2010 10:13:00 AM
מחבר/ת: ערן ל
תודה רבה על התגובות :rating: אני לומד כאן המון ויש עוד הרבה מה לילמוד......
האם משהו יכול להסביר לי או להפנות למאמר/כתבה בנושא? מדוע כדאי להתקין תמיגים שונים מקדימה ומאחורה? כמה חשיבות יש למשקל של הצמיג?
אני 1.80 שוקל 76-7 ק"ג עדיין לא רוכב אגרסיבי
|