נושא: זה די פשוט בעצם תאריך: 4/26/2010 1:09:00 PM
מחבר/ת: עמית שרוני
זה לא בדיוק כדאי או לא כדאי אלא העדפה אישית. בצמיג הקדמי תכונת האחיזה יותר משמעותית מאשר באחורי לכן ניתן להרכיב צמיג אחורי מעט צר יותר עם פשרה יחסית קטנה באחיזה. למשקל הצמיג יש חשיבות כי הוא נמצא בהיקף החיצוני של הגלגל ולכן ההשפעה של המשקל על המאמץ הנדרש לדיווש היא הכי משמעותית (ובהחלט מורגשת). כמובן שיש פשרה (בהכללה) בין משקל לעמידות וצריך לקחת זאת בחשבון.
|