הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/26/2010 2:13:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ערן ל עם תוכן  המלצות?
נושא: המלצות? תאריך: 4/26/2010 2:13:00 PM
מחבר/ת: ערן ל

תודה על הסבלנות ואורך הרוח....

לגבי אילו צמיגים כדאי לבחור עבור הקדמי ועבור האחורי בהנחה שני רוכב XC
שמתחיל קלבל קצת ביטחון ואומץ.....אני לא מתכנן דרופים של מטר בקרוב אבל בכל זאת ;)

הכוונה גם למידות וגם למותגים ודגמים.
אני כאמור 180 על 76 ק"ג
אופניי HARO XSL R5.


חזרה לפורום