נושא: הצעות לשידרוג תאריך: 4/26/2010 3:18:00 PM
מחבר/ת: David kaplan
אני הייתי משדרג את: 1.הבלמים לXT (או רמה דומה של חברה אחרת) או מוותר על הדיסק בכלל 2.חישוקי טיובלסס - כדאי כל עוד אפשר להזדכות על הקיים.
אמנם מדובר בקפיצת תקציב אבל חלקים אלו כשהם ברמת כניסה מתבלים מהר אם אתה ניכנס לסינגלים ואז השידרוג הרבה יותר כואב
|