הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/26/2010 3:18:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  David kaplan עם תוכן  הצעות לשידרוג
נושא: הצעות לשידרוג תאריך: 4/26/2010 3:18:00 PM
מחבר/ת: David kaplan

אני הייתי משדרג את:
1.הבלמים לXT (או רמה דומה של חברה אחרת) או מוותר על הדיסק בכלל
2.חישוקי טיובלסס - כדאי כל עוד אפשר להזדכות על הקיים.

אמנם מדובר בקפיצת תקציב אבל חלקים אלו כשהם ברמת כניסה מתבלים מהר אם אתה ניכנס לסינגלים ואז השידרוג הרבה יותר כואב



חזרה לפורום