הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/26/2010 3:35:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אלכס זברובסקי עם תוכן  GT I-Drive -5 4.0 בשביל XC וAM קל ?
נושא: GT I-Drive -5 4.0 בשביל XC וAM קל ? תאריך: 4/26/2010 3:35:00 PM
מחבר/ת: אלכס זברובסקי

אני שוקל לנסות ש"מ לצד ז"ק שאני רוכב עכשיו.
אין כוונה לקפוץ מעל הראש עם התקציב ואין כוונה למכור את ז"ק שלי.

מה אנשים אומרים על הדגם בכותרת ? דגם זה (יד שנייה) לא עמור לשבור את חשבון הבנק (כמובן בשביל ש"מ) ונירא כי סקירות בפורומיפ בחו"ל - די אופטימיות בתור XC ולAM עד רמה בינונית. רובם מציינים יעילות דיווש של שלדה (אפילו ללא הפעלת אופציית משכך אחורי) ואמינות כללית של השלדה, אומנם מציינים משקלם לא הכי תחרותי בתחום.

הייתי מעוניים לשמועה דעות של קהל מקומי בעניין, באיחוד של אלא שהתנסו איתם.

ז"ק שלי הוא גם GT מסוג Avalanche Disk 2006 משודרג, רוכב XC, סינגלים רמה כלה עד בינונית של AM בחורשים למשל (לא הקשים שבינהם), הרבה עליות/ירידות, דרדרת...

תודה מראש.


חזרה לפורום