טקסט הודעת פורום
| 4/26/2010 4:01:00 PM |
|
נושא: מצטער, לא בררן גדול בצמיגים תאריך: 4/26/2010 4:01:00 PM
מחבר/ת: עמית שרוני
:o אני בוחר מהיצרנים המוכרים ומעדיף אורך חיים על "דביקות" כך שלא יצא לי להתאכזב מצמיג כלשהו. זו העדפה אישית ותיכף בטח תקבל המלצות.
|
חזרה לפורום |
|
|