הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/26/2010 4:01:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עמית שרוני עם תוכן  מצטער, לא בררן גדול בצמיגים
נושא: מצטער, לא בררן גדול בצמיגים  תאריך: 4/26/2010 4:01:00 PM
מחבר/ת: עמית שרוני

:o אני בוחר מהיצרנים המוכרים ומעדיף אורך חיים על "דביקות" כך שלא יצא לי להתאכזב מצמיג כלשהו. זו העדפה אישית ותיכף בטח תקבל המלצות.


חזרה לפורום