טקסט הודעת פורום
| 4/26/2010 4:14:00 PM |
|
נושא: יש כמה מומחים טובים כיום ושווה כל גרוש להשקיע בהם. תאריך: 4/26/2010 4:14:00 PM
מחבר/ת: איתן הדרי
1 - דויד רזניק - מדיקס ת"א. 2 - אחת הגדולות והטובות בשוק היא אפרת ויידמן. אין אחד שלא היה אצלה ויצא מרוצה האתר שלה http://athletics.co.il/
|
חזרה לפורום |
|
|