נושא: מנשא מים- המלצה ממני. תאריך: 4/26/2010 7:08:00 PM
מחבר/ת: itzik bh
שלום לכולם, לאחרונה החלטתי שאני מעוניין במנשא מים קטן שיספיק לקצת ציוד אבל לא גדול מידי. התחלתי לחפש באינטרנט כיוון לאיזה מנשא עליי לכוון מבחינת כמות המים, נפח התיק, מערכת איוורור הגב שלו וכו.. ולבסוף הגעתי להחלטה. לא משנה מה אבחר, המנשא יהיה תוצרת כחול לבן. חבר´ה אומנם בתחום האופניים אין הרבה מוצרים שמיוצרים \ מתוכננים בארץ (למיטב ידעתי) אבל אם אפשר אני חושב שעלינו לחפש את הדברים הקטנים שכן יתרמו כלכלתנו הכה חשובה. עם החלטה זו יצאתי כפטריוט מאושר מביתי לחנות "למטייל" בחיפה לאחר מדידות ובחינות של מנשאים מתוצרת שורש ו outdoor (קל-גב) החלטתי על מנשא: outdoor dante 3 ליטר מים 14 ליטר נפח תיק. תיק נוח, יפה עם תוספות נחמדות מאוד ובעיקר המחיר. 165 ש"ח (כולל תשלום של 15 שקלים להיות חבר מועדון כדי לקבל את ההנחה) והתיק שלכם. בנתיים רכבתי איתו מעט זמן אך אני מרוצה מכל רגע!
כמובן אחרי שיצאתי מהחנות ראיתי על התווית " מיוצר בסין". ;)
|