הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/26/2010 10:36:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עידו אנדר עם תוכן  שאלה בנושא פרו פדאל בבולם Fox Float RL
נושא: שאלה בנושא פרו פדאל בבולם Fox Float RL תאריך: 4/26/2010 10:36:00 PM
מחבר/ת: עידו אנדר

למיטב ידיעתי בבולם האחורי
Fox Float RL32 יש שלושה מצבים - 3,2,1 שהם חלש,בינוני וחזק בהתאמה
ושני מצבי פרופדל פתוח/סגור (משמע עם פרופדאל או בלי) - הנבחר ע"י ידית כחולה קטנה.
למיטב הבנתי כשאני רוכב ועולה עליה במצב 3 (חזק) עם הידית הקטנה לכיוון ימין (ממבט עילי לבולם) - משמע סגור, הבולם לא אמור לעבוד או לעשות בובינג כשאני מפדל בעליה...

כיום כשאני עולה עליה במצב הנ"ל הבולם עובד ואני לא מבין את מצב הפרופדל הזה ויעודו.... האם אני לא בקיא בבולם מספיק או ישנה תקלה?

אין רעשים לא תקינים, אני עובד עם הבולם על לחץ אויר שבין 25-35% מהטווח כשאני יושב על האוכף.

מקווה שהשאלה מובנת... תודה על העזרה..


חזרה לפורום