הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/26/2010 10:59:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עידו אנדר עם תוכן  מה המצב שצריך להתקיים?
נושא: מה המצב שצריך להתקיים? תאריך: 4/26/2010 10:59:00 PM
מחבר/ת: עידו אנדר

האם האידיאל הוא כשאני על מצב 3 וסגור, בעליה, הבולם ירגיש כנעול ולא זז בכלל בכלל כתוצאה מהדיווש ??


חזרה לפורום