טקסט הודעת פורום
4/26/2010 10:59:00 PM
עידו אנדר
מה המצב שצריך להתקיים?
נושא:
מה המצב שצריך להתקיים?
תאריך:
4/26/2010 10:59:00 PM
מחבר/ת:
עידו אנדר
האם האידיאל הוא כשאני על מצב 3 וסגור, בעליה, הבולם ירגיש כנעול ולא זז בכלל בכלל כתוצאה מהדיווש ??
חזרה לפורום