נושא: אתה קצת מבלבל לבולם יש רק שני מצבים תאריך: 4/26/2010 11:44:00 PM
מחבר/ת: איתן הדרי
עקריים עם פרופדל בלי פרופדל. זה נקבע על ידי הידית. הכפתור עם המספרם 1-2-3 תפקידם לכוון את הפרופדל. אני אוהב דווקא שהכפתור על מצב 2. האם האופניים שלך חדשות? למה שואל, כי באופניים ברמה גבוהה אתה בדרך כלל אמור לקבל CD של פוקס עם כל האינפורמציה על הבולמים וכיצד לכוונם. לא קיבלת....כנס לאתר של פוקס בארץ (האתר של סינגל טרק) יש שם את כל האינפומציה באתר, פשוט קרא והשכל. תוכל גם להרים טלפון לסינגל טרק ולשאול-מאוד אדיבים ואוהבים לעזור.
|