הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/27/2010 7:47:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גיא בראל עם תוכן  לדעתי יש מצב שאתה קצת מתבלבל...
נושא: לדעתי יש מצב שאתה קצת מתבלבל... תאריך: 4/27/2010 7:47:00 AM
מחבר/ת: גיא בראל

בדגם!
FLOAT RL זהו בולם עם ריבאונד ונעילה (תלוי בשנתון של הבולם) לך ניראה לי יש בולם פוקס מדגם RP23 כאשר הידית הכחולה מפעילה או מבטלת את מצב הפרופדל והבורר 1,2,3 שולט על רגישות מנגנון הפרופדל.



חזרה לפורום