טקסט הודעת פורום
| 4/27/2010 7:47:00 AM |
|
נושא: לדעתי יש מצב שאתה קצת מתבלבל... תאריך: 4/27/2010 7:47:00 AM
מחבר/ת: גיא בראל
בדגם! FLOAT RL זהו בולם עם ריבאונד ונעילה (תלוי בשנתון של הבולם) לך ניראה לי יש בולם פוקס מדגם RP23 כאשר הידית הכחולה מפעילה או מבטלת את מצב הפרופדל והבורר 1,2,3 שולט על רגישות מנגנון הפרופדל.
|
חזרה לפורום |
|
|