הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/27/2010 2:02:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  נתי נתנאל עם תוכן  נראה לך , ואולי והכל טוב ויפה אבל
נושא: נראה לך , ואולי והכל טוב ויפה אבל תאריך: 4/27/2010 2:02:00 PM
מחבר/ת: נתי נתנאל

FLOAT RL זהו בולם קידמי....
הבחור רשם שמדובר בבולם אחורי מה שכבר מוריד את האופציה לבולם FLOAT RL...
יותר מזה, הבחור העלה תמונה של הבולם ככה שכל אחד שיודע מה הבולם מבין שזה RP23...


חזרה לפורום