הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/27/2010 9:41:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן הדרי עם תוכן  גם אני התכוונתי לאותו בולם אם יש לך בובינג
נושא: גם אני התכוונתי לאותו בולם אם יש לך בובינג תאריך: 4/27/2010 9:41:00 PM
מחבר/ת: איתן הדרי

בכל המצבים כנראה הבולם לא מתפקד כראוי, שווה בדיקה. לטעמי שווה לפחות להרים טלפון לסינגל טרק ולשוחח איתם. אם קנית אופניים שלמים, לא בטוח שתקבל CD. אני הרכבתי את האופניים שלי בחנות. הבולם נקנה מסינגל טרק כחלק נפרד מהאופניים. בתוך הקופסה של הבולם היה הCD ומשאבה לבולם. אולי זה ההבדל אבל באתר שלם יש הכל


חזרה לפורום