נושא: מנשא מיים של HYDRAPAK תאריך: 4/27/2010 10:19:00 PM
מחבר/ת: לביא מוסקוביץ
היי. לי יש את מנשא שנה + של החברה הזו( HYDRAPAK ). צרפתי קישור לאתר : http://www.pedalim.com/Product.asp? Pid=933328&Cat2Cat1ID=73&Cat2ID=307 התיק יקר במקצת,אבל שווה. יש אחריות לכול החיים לשקית במיים, כמו כן מסוף יום של שימוש ניתן להפוך את השקית ליבוש מקסימלי,ללא חשש לבקטריה בעתיד. ממליץ החום ;) .
|