הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/27/2010 10:19:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  לביא מוסקוביץ עם תוכן  מנשא מיים של HYDRAPAK
נושא: מנשא מיים של HYDRAPAK תאריך: 4/27/2010 10:19:00 PM
מחבר/ת: לביא מוסקוביץ

היי.
לי יש את מנשא שנה + של החברה הזו( HYDRAPAK ).
צרפתי קישור לאתר : http://www.pedalim.com/Product.asp? Pid=933328&Cat2Cat1ID=73&Cat2ID=307
התיק יקר במקצת,אבל שווה.
יש אחריות לכול החיים לשקית במיים, כמו כן מסוף יום של שימוש ניתן להפוך את השקית ליבוש מקסימלי,ללא חשש לבקטריה בעתיד.
ממליץ החום ;) .







חזרה לפורום