נושא: k2 zed 3.2 תאריך: 4/27/2010 10:38:00 PM
מחבר/ת: אלכסיי י
שלום, אשמח לשמוע דעה על אופניים אלו המחיר שלהם מצחיק 1200 שח האבזור לא רע יחסית, טוב אני רוכב מתחיל אז....:) איך הם כאופני כניסה?? יש למישהו ניסיון עם הפירמה?? כי באתר שלהם אין בכלל דגם 3.2 אלא רק 3.0 שהוא כמה רמות מעל אשמח גם להצעות חלופיות... התקציב הוא עד 1500 חשבתי על specialized hr משומשים רק צריך ליפול על אחד במצב טוב
תודה על העזרה
|