הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/27/2010 10:38:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אלכסיי י עם תוכן  k2 zed 3.2
נושא: k2 zed 3.2 תאריך: 4/27/2010 10:38:00 PM
מחבר/ת: אלכסיי י

שלום, אשמח לשמוע דעה על אופניים אלו
המחיר שלהם מצחיק 1200 שח
האבזור לא רע יחסית, טוב אני רוכב מתחיל אז....:)
איך הם כאופני כניסה??
יש למישהו ניסיון עם הפירמה?? כי באתר שלהם אין בכלל דגם 3.2 אלא רק 3.0 שהוא כמה רמות מעל
אשמח גם להצעות חלופיות... התקציב הוא עד 1500 חשבתי על specialized hr משומשים רק צריך ליפול על אחד במצב טוב

תודה על העזרה


חזרה לפורום