נושא: אני לא מבין מה זה "שעה שאני מוריד הילוך" תאריך: 4/27/2010 10:52:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
אם זה באמת רק בזמן הורדת ההילוך, אז זה בסדר - השרשרת קופצת מגלג"ש אחד לשני, ולרגע לא משולבת על אף אחד. אם אתה מפעיל לחץ בזמן הזה (לא מומלץ בכלל!), היא עשויה להחליק.
אבל אם אתה מתכוון שאחרי העברה השרשרת מחליקה, ולוקח לה זמן להתלבש על הגלג"ש הבא - זו כנראה בעיית כיוון הילוכים.
|