הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/28/2010 10:52:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  נתי נתנאל עם תוכן  הייתי אומר שתבדוק אתה...
נושא: הייתי אומר שתבדוק אתה... תאריך: 4/28/2010 10:52:00 AM
מחבר/ת: נתי נתנאל

תבדוק שוב את עצמך.
אין בולם אחורי RL יש R יש RPL ויש RP23.

בבקשה קישורים לדגמי בולמים אחוריים:

2010
http://www.foxracingshox.com/bike/10/shocks/FLOAT

2009
http://www.foxracingshox.com/bike/09/shocks/FLOAT

2008
http://www.foxracingshox.com/specials/bike/archived/08_shocks.htm


הRL היחידים שיש זה 2011 שעדיין לא הגיעו או שנתון 2005 ומטה


חזרה לפורום