נושא: הייתי אומר שתבדוק אתה... תאריך: 4/28/2010 10:52:00 AM
מחבר/ת: נתי נתנאל
תבדוק שוב את עצמך. אין בולם אחורי RL יש R יש RPL ויש RP23.
בבקשה קישורים לדגמי בולמים אחוריים:
2010 http://www.foxracingshox.com/bike/10/shocks/FLOAT
2009 http://www.foxracingshox.com/bike/09/shocks/FLOAT
2008 http://www.foxracingshox.com/specials/bike/archived/08_shocks.htm
הRL היחידים שיש זה 2011 שעדיין לא הגיעו או שנתון 2005 ומטה
|