הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/28/2010 11:59:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גיא בראל עם תוכן  אין לי מה לבדוק איש יקר...
נושא: אין לי מה לבדוק איש יקר... תאריך: 4/28/2010 11:59:00 AM
מחבר/ת: גיא בראל

היה לי אחד כזה.


חזרה לפורום