טקסט הודעת פורום
4/28/2010 11:59:00 AM
גיא בראל
אין לי מה לבדוק איש יקר...
נושא:
אין לי מה לבדוק איש יקר...
תאריך:
4/28/2010 11:59:00 AM
מחבר/ת:
גיא בראל
היה לי אחד כזה.
חזרה לפורום