טקסט הודעת פורום
4/28/2010 1:09:00 PM
ערן ל
אני אבדוק
נושא:
אני אבדוק
תאריך:
4/28/2010 1:09:00 PM
מחבר/ת:
ערן ל
לא לריב! מה הבעיה אני אבדוק...... :p
חזרה לפורום