הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/28/2010 5:56:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עידו אנדר עם תוכן  הרגתם אותי הרגתם ~!
נושא: הרגתם אותי הרגתם ~! תאריך: 4/28/2010 5:56:00 PM
מחבר/ת: עידו אנדר

דיברתי עם סינגל טרק... מקווה מאוד שאין לי תקלה בבולם...

לאחר בירור קצר, אני מבין שאצטרך לשלוח את הבולם לבדיקה :((

אבל יהיה טוב......... תודה רבה על התייחסויות והעזרה !!


חזרה לפורום