טקסט הודעת פורום
| 4/28/2010 5:56:00 PM |
|
נושא: הרגתם אותי הרגתם ~! תאריך: 4/28/2010 5:56:00 PM
מחבר/ת: עידו אנדר
דיברתי עם סינגל טרק... מקווה מאוד שאין לי תקלה בבולם...
לאחר בירור קצר, אני מבין שאצטרך לשלוח את הבולם לבדיקה :((
אבל יהיה טוב......... תודה רבה על התייחסויות והעזרה !!
|
חזרה לפורום |
|
|